Til toppen

 

Her har vi samlet noen av de mest spurte spørsmålene:

 

Er kassasystemene til Visma Exso godkjent etter kassasystemlova?

Visma Exso leverer hardware som er godkjent, men vi tilbyr også software slik som Wallmob. For at ditt komplette kassasystem skal være i tråd med loven må du ha godkjent software, samt de hardware komponentene som kreves for din butikk. De software-systemene Visma Exso tilbyr er godkjente, og du kan søke i denne oversikten. Siden du kan kjøpe hardware enkeltprodukter i vår nettbutikk, står ikke Visma Exso ansvarlig for at ditt komplette oppsett er gyldig for din butikk. Du kan lese mer om kravene her. Har du spørsmål rundt vår hardware, kontakt oss på kundesenter@exso.no.

 

Hvordan kan jeg kontakte Visma Exso?

Visma Exso treffes på telefonnummer 98 06 00 00 hverdager mellom kl. 08.00-16.00. Ønsker du å sende oss en e-post send til kundesenter@exso.no så besvarer vi e-posten innenfor våre åpningstider.

 

Når kommer varen?

Visma Exso selger flere typer varer, alt fra enkle rekvesitavarer til varer som krever at vi installerer varen. Enkle varer som ikke har behov for installasjon av Visma Exso, pakkes og sendes normalt samme dag som vi mottar bestillingen forutsatt at varen er på lager. Har du mottatt bestillingsbekreftelse innen kl. 14.00 vil du normalt motta varen påfølgende dag. Varene sendes normalt i sporbar bedriftspakke med Bring sine fremsendingstider.

 

Jeg er ny kunde, når kommer varene?

For at vi skal behandle en ordre fra en ny kunde, må vi først godkjenne og opprette kundeforholdet hos oss. Når dette er utført, så pakker og sender vi bestillingen omgående forutsatt at varen er på lager.

 

Sender dere til utlandet?

På generalt grunnlag sender vi kun til norske adresser for å unngå høy frakt og toll. Vi har søsterselskaper i flere Europeiske land, så ta kontakt med oss på e-post om detaljer og priser dersom du ønsker å få sendt en vare til utlandet.

 

Hvilke bransjer opererer dere i?

Visma Exso har lang erfaring fra flere bransjer, men vi har løsninger for alle bransjer som har behov for et kassesystem.

 

Jeg har spørsmål til faktura eller ønsker fakturakopi, hva gjør jeg?

Send en e-post til kundesenter@exso.no med din henvendelse og vi besvarer den eller sender deg en fakturakopi i retur. Du kan også ringe oss på 98 06 00 00 innen våre åpningstider for fakturaspørsmål.

 

Jeg angrer på kjøpet mitt, hva gjør jeg?

Visma Exso forholder seg til den norske Kjøpsloven. Normalt er det ingen angrefrist, men dersom embalasjen på varen ikke er åpnet, så ønsker vi å være behjelpelige med retur. Kontakt oss på kundesenter@exso.no

 

Jeg ønsker å endre min kundeinformasjon på "Min side", men kan kun skifte passord. Hva gjør jeg feil?

Visma Exso har mange systemer som er avhengig av korrekt kundeinformasjon og at den legges inn korrekt. Har du endringer så send en e-post til kundesenter@exso.no så legger vi inn eventuelle endringer for deg.